Welkom

Jambo!! (begroeting in Swahili)

Hier zal je mijn 'avonturen' in Kenia mee kunnen volgen.
Feel free om zelf ook te reageren!

Kwaheri (tot ziens)

donderdag 3 november 2011

Update

Het is al even geleden dat ik hier nog een berichtje gepost heb, dus bij deze nog eens een update. Ondertussen is er toch nog wel wat gebeurd...

De vliegtuigtickets zijn geboekt!
Op 21 september hebben we onze vliegtuigtickets geboekt. De heenreis is gepland op 03/02/2012 om 20.15 uur en de terugreis is op 01/05/2012 om 17.05 uur. Je zal mij dus gedurende 90 dagen ongelooflijk hard moeten missen. Sorry ;-)

Eerste contact met de medereizigers
Het eerste contact met de studenten uit Hasselt is ondertussen ook gelegd. Dank u, facebook! Op 5 januari 2012 zullen we elkaar voor het eerst in real life ontmoeten. Spannend.

Potloden
De 1500(!) potloden tvv het project zijn twee à drie weken geleden aangekomen. De bedoeling is om 500 blanco potloden mee te nemen naar het schooltje. De andere 1000, voorzien van het Rainbow4Kidslogo, zullen we met z'n vijven proberen te verkopen aan €1 per stuk. Alle opbrengsten gaan dan uiteraard ook rechtstreeks naar het project. Momenteel heb ik er 57 verkocht. 143 to go! Daar zal ik dit weekend nog eens werk van maken,zie.

Inentingen
Gisteren ben ik langsgeweest bij het Tropisch Instituut (Antwerpen). Daar heb ik mijn laatste twee inentingen gekregen. Mijn teller staat nu op 7. Hallo kroket! De minst aangename voorbereiding op mijn reis is dus bij deze achter de rug. Joepie!

Ik ga nu nog wat papierwerk ivm een Vlir/UOSbeurs in orde brengen. Hopelijk levert dit iets op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten